CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 21, 2008

percubaan... percubaan... 1...2...

Yes!!!... yes!!!...yes!!!... akhirnya aku berjaya membuat blogku sendiri. tak kiralah aku nak sembang pasal apa, janji aku pandai buat blog aku sendiri. Aku nak buktikan pada Ramlah dan Nora, walaupun aku tak datang kursus buat blog tu.... tapi akhirnya aku berjaya juga. He... he... he...

Nak citer pasal ape yer kat blog aku ni?. Nak citer pasal sekolah?... pasal kerja?...
Ahh!!!... boringlah...

Sekarang ni cuti, so... cutilah. Apa nak fikir pasal kerja pulak. Tapi... kena fikir jugalah pasal kerja. Coz... banyak kerja lagi yang terbengkalai. Semua kerja tak update. Fail panitia, fail koku, stok dan macam-macam lagi semua tak beres.

Kak Minah...(HEM merangkap PK... merangkap Pengetua), jangan marah ye... Su janji sebelum ayam berkokok pada 1 januari 2009, semua kerja beres!!!...

Tak tau lah kenapa, 2 tahun kebelakangan ini semangat kerja semakin menurun. Rasa macam nak pencen esok aje. Pak kal lah loan rumah banyak lagi, anak-anak masih sekolah, kalau tidak... dah tentu aku bergelar 'cikgu pencen'. Nak kata malas, aku bukan pemalas dan aku pernah dapat APC 10 tahun yang lepas. Maknanya aku pernah cemerlang. Tapi bak kata Kak Ann (mentor aku)... itu krisis usia, maklumlah dah melangkau usia 40. Tapi aku rasa bukan. Hanya aku yang tau sebabnya. Tapi azam 2009 yang akan cuba aku capai ialah... tingkatkan prestasi diri, prestasi kerja, tak mau malas malas lagi... bukan untuk kejar APC, tapi semua kerja beres sebelum cuti sekolah. So... aku boleh cuti dengan senang, tenang dan tak fikir pasal kerja lagi.

Ok lah untuk kali ini...

0 tetamu aku: