CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008

kesayangan aku...

3 orang PATI bersiap sedia mau di antar balik negeri....

3 orang jejaka yang tak seberapa handsome ni sebenarnya ialah 3 lelaki paling bermakna dalam hidup aku..

first...
subri sudin @ abang sab, satu2nya abang yang aku ada di dunia ni. sejak kecil lagi kami memang rapat. abang yang aku kenal... baik hati.. penyayang... perihatin... tidak ce
pat marah... pembersih... tidak kedekut dan macam2 lagi. apa yang pasti abang disayangi dan dihormati oleh semua orang. seawal 15 tahun abang sudah bertanggungjawab memikul beban membantu mencari nafkah keluarga. akulah yang selalu diheretnya kemana2. bila cuti sekolah kami pegi motong getah, kutip getah skrap, petik buah koko, kupas koko dan macam2 lagi kerja yang boleh mendatangkan duit. aku masih ingat lagi... abang selalu janji, kalau dapat duit jual getah skrap... abang bawa aku naik enjin@keretapi ke beaufort. apa lagi berusahalah aku bersungguh2 mengutip getah skrap tu... kepingin mau rasa naik enjin. tapi... hampeh... frust!!! masa tu aku belum faham kesengsaraan hidup... tak apalah... tapi akhirnya pada umur 12 tahun aku dapat jugak naik enjin tu... dan terus naik flight ke malaya... he..he.. he..

second...
sofuan idris noor, my loving hubby. sudah lebih dari 22 tahun aku mengenalinya dan sudah lebih 18 tahun aku berkongsi hidup dengannya. sofuan yang aku kenal... sama seperti abang, penyayang, perihatin, baik hati, romatik dan macam2 lagi. sebenarnya... dia kawan baik aku semasa di kolej. kawan2 semua hairan macamana aku yang brutal ni boleh kahwin dengan sofuan yang cool tu. tapi... jodoh pertemuan di tangan Tuhan. apa yang penting dia terima aku seadanya...

Third...
yusli hj. yusof, my dear cousin. aku panggil dia uli saja walaupun dia lebih tua dari aku. uli anak babu iaitu anak kepada adik mak aku. kami memang rapat sejak kecil. kalau kami balik kampung, dialah yang akan tunggu kami di airport dan di rumahnya kami akan lepak. uli yang aku kenal jugak baik hati, kelakar, penyayang tapi orang kata dia kuat merajuk. dengan aku dia tak pernah pun merajuk. uli suka berjalan. cakap saja kemana mau pegi, dia akan bawa....
part lain aku akan cerita lagi pasal uli...

sebenarnya gambar ini di ambil semasa kami menghantar abang balik labuan.
ini feri ke labuan... wan dan uli ambik kesempatan merasa naik feri yang handsome dan gagah perkasa tu...


0 tetamu aku: