CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 3, 2009

azam?...

dah lama tak update blog. bukan malas... bukan tiada idea...
tapi dipenghujung cuti ni... kerja pulak berlambak2.
nak fikir tentang azam pun tak sempat.

dah masuk hari ke 4 tahun 2009.
tapi azam tak keluar2 jugak...
tapi lebih baik tak ada azam... daripada berazam tapi tak pernah berazam untuk mencapainya...

setelah aku pertimbangkan dengan semasak2nya, seadil2nya, sejujur2nya...
aku buat keputusan...
dan keputusan aku adalah muktamad...

mulai dari sekarang...
aku cuma ada satu azam...
tiada dua... tiada tiga...
only one...

inilah satu2nya azam yang aku ada...

azam

azam ialah cucu sulung dalam keluarga kami. azam anak sulung bibi dan abang kepada adam dan sarra.

7 tetamu aku:

ckLah @xiiinam said...

Kantoi.....

Tak bolehlah teman nak kelentong lagi dah...

unkeldolaque said...

la...
bgs azam uda ni...
wakakakak.........
xda 2...

oneluvsue said...

he... he... he...
same2lah kite meng'Go.Blog' ye...
jangan kutuk lebih2 udah...

oneluvsue said...

yaya, itulah azam yang kita ada, mana ada azam lain...

unkeldolaque said...

tu la...
azam kta la tu...
hehehe...

Nur Izzatie Nadia Binti Subri said...

ehehehe..
ok jg azam uda ni arr

oneluvsue said...

azam uda tu memang azam yang paling comel...